Mercedes-Benz Sprinter 314 CDI L2H2 9G-TRONIC

Klasse:
Hoge middenklasse
Carrosserie:
Bedrijfswagen
Kosten
Prijs geteste auto: 1
€ 41.000
Vanafprijs model:
€ 33.500
Bruto bijtelling: 2
€ 752 per maand
Motorrijtuigenbelasting: 3
€ 528 - € 569 per kwartaal
Technische gegevens
Motortype:
Diesel
Aantal cilinders:
4
Motorinhoud:
2143 cc
Max. vermogen:
143 pk (105 kW) bij 3800 tpm
Max. koppel:
330 Nm bij 1200 tpm
Transmissie:
Automaat, 9v
Topsnelheid:
0 km/h
Acceleratie (0-100km/h):
0,0 s
Maten
Lengte:
5932 mm
Breedte:
2345 mm
Hoogte:
2620 mm
Massa:
1900 kg
Bagageruimte:
10700 liter
Milieu
Opgave verbruik: 1
7,9 l/100km (1 op 12,7)
CO2-uitstoot: 1
208 g/km
Energielabel: 2
Bijtellingstarief: 2
22 %
Geldigheidsduur: 2
t/m 2015 gelijk
Uitrusting
Airconditioning:
Automatisch
Cruise Control:
Actieve
Parkeersensoren:
Camera rondom
Lederen bekleding:
Nee
Boardcomputer:
Ja
Audiosysteem:
Optie
Navigatie:
Optie
Exterieur
Lak:
Cavansite blue metallic
Velgen:
16 inch
Bumpers in kleur:
Nee
Verlichting:
LED
Mistlampen voor:
Nee
1 Deze gegevens zijn vastgelegd ten tijde van de test (in dit geval april 2018). Door prijswijzigingen en technische aanpassingen aan de auto zijn deze waarden door de tijd aan veranderingen onderhevig.
2 Het energielabel en de bijtelling worden met de gegevens van de testauto berekend voor dit moment. Deze gegevens zijn dus actueel, maar kunnen afwijken van hetzelfde model dat nu in de showroom staat als er in de tussentijd technische wijzigingen zijn doorgevoerd.
3 De motorrijtuigenbelasting verschilt per provincie. De exacte bedragen voor deze auto per provincie zijn als volgt: Drenthe: € 559, Flevoland: € 541, Friesland: € 562, Gelderland: € 557, Groningen: € 557, Limburg: € 541, Noord-Brabant: € 540, Noord-Holland: € 528, Overijssel: € 546, Utrecht: € 535, Zeeland: € 544, Zuid-Holland: € 569.
143 pk
330 Nm
0 km/h
0,0 s
onb (7.9) l/100km
208 g/km
A
22%
€ 33.500
€ 41.000
€ 752 / maand
€ 528 - € 569 / kwartaal
  • Ford Transit L3H2 2.0 EcoBlue Hybrid Limited

  • Volkswagen Crafter 2.0 TDI FWD 35 L2H2 Highline