BMW i8 First Edition

Klasse:
Topklasse
Carrosserie:
Coupe
Kosten
Prijs geteste auto: 1
€ 149.000
Vanafprijs model:
€ 149.000
Bruto bijtelling: 2
€ 2.732 per maand
Motorrijtuigenbelasting: 3
€ 0 per kwartaal
Technische gegevens
Motortype:
Hybride-benzine
Aantal cilinders:
3
Motorinhoud:
1499 cc
Max. vermogen:
362 pk (266 kW) bij 5800 tpm
Max. koppel:
320 Nm bij 3700 tpm
Transmissie:
Automaat
Topsnelheid:
250 km/h
Acceleratie (0-100km/h):
4,4 s
Maten
Lengte:
4689 mm
Breedte:
1942 mm
Hoogte:
1293 mm
Massa:
1460 kg
Bagageruimte:
154 liter
Milieu
Opgave verbruik: 1
2,1 l/100km (1 op 47,6)
Testverbruik:
7,4 l/100km (1 op 13,5)
CO2-uitstoot: 1
49 g/km
Energielabel: 2
Bijtellingstarief: 2
22 %
Geldigheidsduur: 2
t/m 2015 gelijk
Uitrusting
Airconditioning:
Dualzone
Cruise Control:
Ja
Parkeersensoren:
Rondom
Lederen bekleding:
Ja
Boardcomputer:
Ja
Audiosysteem:
Radio/cd
Navigatie:
Ja
Exterieur
Lak:
Protonic Blue
Velgen:
20 inch W-Spaak
Bumpers in kleur:
Nee
Verlichting:
LED
Mistlampen voor:
Ja
1 Deze gegevens zijn vastgelegd ten tijde van de test (in dit geval oktober 2014). Door prijswijzigingen en technische aanpassingen aan de auto zijn deze waarden door de tijd aan veranderingen onderhevig.
2 Het energielabel en de bijtelling worden met de gegevens van de testauto berekend voor dit moment. Deze gegevens zijn dus actueel, maar kunnen afwijken van hetzelfde model dat nu in de showroom staat als er in de tussentijd technische wijzigingen zijn doorgevoerd.
3 De motorrijtuigenbelasting verschilt per provincie. De exacte bedragen voor deze auto per provincie zijn als volgt: In alle provincies is deze auto vrijgesteld van motorrijtuigenbelasting.
362 pk
320 Nm
250 km/h
4,4 s
7,4 (2.1) l/100km
49 g/km
A
22%
€ 149.000
€ 149.000
€ 2.732 / maand
€ 0 / kwartaal
  • Nissan GT-R 3.8 Track Pack