Ford C-Max Plug-In Hybrid Titanium Plus

Klasse:
Middenklasse
Carrosserie:
MPV
Kosten
Prijs geteste auto: 1
€ 34.995
Vanafprijs model:
€ 21.600
Bruto bijtelling: 2
€ 642 per maand
Motorrijtuigenbelasting: 3
€ 0 per kwartaal
Technische gegevens
Motortype:
Hybride-benzine
Aantal cilinders:
4
Motorinhoud:
1999 cc
Max. vermogen:
185 pk (136 kW) bij 0 tpm
Max. koppel:
0 Nm bij 0 tpm
Transmissie:
Automaat, 1v
Topsnelheid:
164 km/h
Acceleratie (0-100km/h):
8,6 s
Maten
Lengte:
4380 mm
Breedte:
1828 mm
Hoogte:
1626 mm
Massa:
1725 kg
Bagageruimte:
200 - 1356 liter
Milieu
Opgave verbruik: 1
2,0 l/100km (1 op 50,0)
Testverbruik:
4,9 l/100km (1 op 20,4)
CO2-uitstoot: 1
46 g/km
Energielabel: 2
Bijtellingstarief: 2
22 %
Geldigheidsduur: 2
t/m 2015 gelijk
Uitrusting
Airconditioning:
Dualzone
Cruise Control:
Ja
Parkeersensoren:
Camera achter
Lederen bekleding:
Ja
Boardcomputer:
Ja
Audiosysteem:
Radio/cd
Navigatie:
Ja
Exterieur
Lak:
White Platinum
Velgen:
17 inch
Bumpers in kleur:
Ja
Verlichting:
Bi-xenon
Mistlampen voor:
Ja
1 Deze gegevens zijn vastgelegd ten tijde van de test (in dit geval maart 2015). Door prijswijzigingen en technische aanpassingen aan de auto zijn deze waarden door de tijd aan veranderingen onderhevig.
2 Het energielabel en de bijtelling worden met de gegevens van de testauto berekend voor dit moment. Deze gegevens zijn dus actueel, maar kunnen afwijken van hetzelfde model dat nu in de showroom staat als er in de tussentijd technische wijzigingen zijn doorgevoerd.
3 De motorrijtuigenbelasting verschilt per provincie. De exacte bedragen voor deze auto per provincie zijn als volgt: In alle provincies is deze auto vrijgesteld van motorrijtuigenbelasting.
185 pk
0 Nm
164 km/h
8,6 s
4,9 (2) l/100km
46 g/km
A
22%
€ 21.600
€ 34.995
€ 642 / maand
€ 0 / kwartaal
  • Fiat 500L Living 1.6 MultiJet 120 Easy

  • Nissan e-NV200 Evalia Connect Edition

  • 2015 - Ford C-MAX 1.5 TDCi Titanium

  • 2013 - Ford C-Max 1.0 125pk Titanium

  • 2011 - Ford Grand C-Max 1.6 EcoBoost Titanium

  • 2006 - Ford Focus C-Max 1.8i-16V Futura S