Ford Kuga“De plug-in is terug!”Energielabel A | 22% bijtelling
Ford is een andere designrichting ingeslagen. De nieuwe, hippe Puma heeft de voorzet gegeven en de grotere Kuga krijgt in die lijn een behoorlijke stilistische oppepper. Daarnaast markeert de SUV de terugkeer van Ford naar het concept van de plug-in hybride. Een goede zet, zo blijkt.
Ford Kuga“Amerikaanse facelift”Energielabel C | 22% bijtelling
Bij Ford bestaat een facelift niet uit een vernieuwd streepje op de carrosserie of een extra teller. Ford zet bij de facelift van de Kuga in op iets groots en doet daarmee zijn Amerikaanse roots eer aan.
Ford Kuga“Minder is net zo goed”Energielabel D | 22% bijtelling
Tijdens introducties van nieuwe modellen zijn de door ons gereden auto's negen van de tien keer de meest vermogende en meest luxueuze uitvoeringen. Hoewel je ons niet hoort klagen, zijn het vaak niet de varianten die het best gaan verkopen. Ditzelfde geldt voor de Ford Kuga.
Ford Kuga “De nieuwe route naar succes”Energielabel G | 22% bijtelling
Sommige auto's blijken Europees gezien een enorm succes, maar blijken in Nederland minder in trek. Een voorbeeld is de Ford Kuga. Vanaf de introductie in 2008 verkocht Ford er in Europa 300.000, terwijl in ons kikkerlandje maar iets meer dan 1.400 verkocht werden.
Ford Kuga“Krachtige Kuga”Energielabel G | 22% bijtelling
De Ford Kuga deed anderhalf jaar geleden zijn intrede in SUV-land, al was er op dat moment weinig te kiezen met alleen een diesel onder de kap. Inmiddels kunnen ook benzinerijders hun hart ophalen. Ford had immers nog het krachtige 2.5T-blok liggen dat we kennen uit onder meer de S-Max en de Mondeo.
Ford Kuga“Kat uit de boom”Energielabel G | 22% bijtelling
Dat Ford laat is met het introduceren van een SUV in hun gamma is al vaker aan bod gekomen. Het SUV-segment is al jaren immens populair en dat is ook Ford niet ongemerkt gebleven. Echter bleef deze autofabrikant rustig en bedaard waarmee het de kat uit de boom keek.