Subaru Forester 2.0D Comfort

- 26 augustus 2015

Zo lekker gewoon gebleven

Onderscheidend, dat is wat je wil zijn als automerk. De één doet dat met een spankelend design, de ander met vooruitstrevende techniek. Subaru houdt het simpel en blijft geloven in hun eigen merkwaarden. Bijna alle modellen zijn standaard voorzien van vierwielaandrijving en onder de motorkap liggen enkel boxermotoren - behalve bij de Trezia dan. Het vasthouden aan dit type motor heeft hen een tijd lang op achterstand gezet in een markt waarin dieselgestookte machines populair zijn. Enkele jaren geleden kwam hier verandering in door de introductie van de enige dieselboxer die in een auto te verkrijgen is. Nu is hij ook te koppelen aan een CVT en ligt hij onder andere in de Forester. Met deze auto gingen we een week op pad én van de paden.

148 pk
350 Nm
188 km/h
9,9 s
6,4 (6.1) l/100km
158 g/km
G
22%
€ 34.995
€ 46.791
€ 858 / maand
€ 426 - € 458 / kwartaal
  • Citroën C5 Aircross Puretech 180 S&S Shine

  • Toyota RAV4 2.5 Hybrid Executive

  • Nissan X-Trail DIG-T 163 Tekna

  • Hyundai Tucson 1.6 T-GDi 2WD Premium

  • Mitsubishi Outlander PHEV Instyle+

  • Honda CR-V 1.6 i-DTEC 160pk AWD Lifestyle

  • Hyundai Santa Fe 2.2 CRDi 4WD i-Catcher

  • 2013 - Subaru Forester 2.0i Lineartronic Executive AWD

  • 2008 - Subaru Forester 2.0D Executive