Ford Focus Electric Titanium

- 16 december 2013

Eerste elektrische stap

Ben je in de markt voor een compacte middenklasser met een volledig elektrische aandrijflijn, dan was je tot voor kort aangewezen op de Nissan Leaf of de Renault Fluence. Nu is er een derde keuzemogelijkheid: de Ford Focus Electric. Net als de Renault is de Focus niet ontwikkeld als elektrische auto, maar is een bestaand model achteraf aangepast. Dit heeft zo z'n voordelen, maar ook zeker nadelen. Welke dit zijn, ontdekken we in een week met de Ford.

145 pk
250 Nm
135 km/h
11,4 s
0,0 (0) l/100km
0 g/km
A
4%
€ 39.990
€ 42.990
€ 143 / maand
€ 0 / kwartaal
  • Infiniti Q30 1.5d Premium Tech

  • Peugeot 308 GTi 1.6 e-THP 270

  • Volkswagen Golf GTE

  • Audi A3 Sportback g-tron 1.4 TFSI Ambition Pro Line S

  • Lexus CT 200h

  • Alfa Romeo Giulietta QV 1.750 TBi

  • Volkswagen Golf 2.0 TDI Highline

  • BMW 1 Serie 116d EfficientDynamics Edition Executive

  • Mercedes-Benz A-Klasse 180 CDI BlueEFFICIENCY Style

  • Volkswagen Golf GTI 2.0 TSI DSG Performance

  • Honda Civic Type R GT

  • 2017 - Ford Focus 2.3 Ecoboost RS

  • 2015 - Ford Focus Wagon 1.5 EcoBoost Titanium

  • 2014 - Ford Focus 1.5 EcoBoost (182 pk) Titanium

  • 2012 - Ford Focus Wagon 1.6 TDCi ECOnetic Lease Titanium

  • 2012 - Ford Focus ST 2.0 EcoBoost ST-3

  • 2012 - Ford Focus 1.0 EcoBoost

  • 2011 - Ford Focus Sedan 1.6 EcoBoost Titanium

  • 2011 - Ford Focus Wagon 1.6 TDCi Titanium

  • 2011 - Ford Focus 1.6 EcoBoost Titanium

  • 2010 - Ford Focus RS500