- Infiniti Q30“Wereldauto”Energielabel A | 22% bijtellingAlle goede bedoelingen ten spijt komt het merk Infiniti nog niet echt lekker van de grond in Nederland. Sinds 2009 is het merk alweer op de markt, maar nooit verkocht het merk meer dan 100 auto's per jaar. Uiteraard opereert Infiniti in het hogere segment, waar onbekend nog meer onbemind maakt.
- Infiniti Q70“Klassestrijd”Energielabel D | 22% bijtellingHet lijkt alsof autofabrikanten zich enkel nog bezig houden met het realiseren van een zo laag mogelijke bijtelling. Elk grammetje CO2 eraf kan resulteren in een lagere bijtellingspercentage.
- Infiniti Q50“Vol in de aanval”Energielabel B | 22% bijtellingAls er één merk is dat een stevige voet aan wal wil zetten op de Europese markt, dan is het wel Infiniti. Vanaf 2008 kan er al via de officiële weg een auto van het luxemerk van Nissan worden gekocht, maar vanaf vorig jaar gaat de ontwikkeling in sneltreinvaart: met de komst van.....
- Infiniti Q50“Overtroevende trap”Energielabel E | 22% bijtellingNieuwe heren, nieuwe wetten, dat geldt ook bij Infiniti. Sinds het aantreden van Johan de Nysschen zijn Infiniti’s pogingen om voet aan de grond te krijgen in het luxe segment aanzienlijk minder voorzichtig. Met de Q50 stuurt Infiniti zichzelf rechtstreeks het domein van de Duitse drie binnen.
- Oude testen
Auto's die uit productie zijnInfiniti FX (tot 2013)
Infiniti G37x (tot 2013)
Infiniti FX (tot 2013)
Infiniti M35h (tot 2014)
Infiniti M37S (tot 2014)
Infiniti EX (tot 2013)
Infiniti FX (tot 2012)
Infiniti G37 Cabrio (tot 2013)
Infiniti G37S (tot 2013)
Infiniti EX37 (tot 2013)
Infiniti G37S Coupé (tot 2013)
Infiniti FX50 S (tot 2012)
Infiniti FX (tot 2008)
Modelpagina's Infiniti
Nieuwe �n oude testen per model
Nieuwe �n oude testen per model