
Peugeot 3008 SUV“Nog beter”Energielabel A | 22% bijtelling
Toen Peugeot het doek trok van de nieuwe 3008 SUV, was dat voor het Franse merk de eerste keer dat het een 'terreinwagen' introduceerde. Meeliftend op de trend van cross-overs en SUV's was de auto baanbrekend anders dan zijn voorganger.

Peugeot 3008“Seriously unboring”Energielabel A | 22% bijtelling
Als je in de markt bent voor een C-segment SUV met vierwielaandrijving, sportieve prestaties en een luxe interieur, dan kom je al snel uit bij één van de gedoodverfde premium merken. Maar daar komt per direct verandering in.

Peugeot 3008“Uit de identiteitscrisis ”Energielabel B | 22% bijtelling
Waar Peugeot een kleine tien jaar geleden samen met de rest van de PSA-groep nog op sterven na dood was, lijkt het merk vandaag de dag wel als herboren. Modellen als de 208 en 308 zorgen voor goede resultaten.

Peugeot 3008“Januskop”Energielabel C | 22% bijtelling
Peugeot en dieselmotoren, het is sinds jaar en dag een vertrouwde combinatie. Het merk is altijd innovatief bezig geweest op het gebied van dieseltechniek. In 2001 introduceerde Peugeot als eerste een standaard roetfilter, en 2009 behaalde de 908 HDI de overwinning in de 24-uurs race van Le Mans.

Peugeot 3008“Gewaagde oversteek”Energielabel G | 22% bijtelling
De nieuwe Peugeot 3008 maakte al voor zijn introductie de nodige (vaak negatieve) reacties los. Van 'niet mooi' tot 'hoe kun je het ontwerpen'. Eerlijk is eerlijk, het is niet de fraaiste auto waar het Franse merk tot nu toe mee is gekomen en dus een gewaagde zet. Maar wie niet waagt, wie niet wint.