Toyota RAV4“Spaar-PHEV”Energielabel A | 22% bijtelling
Door het gesubsidieerde succes van de plug-in hybride kreeg dat type auto al snel een foute naam.
De Mitsubishi Outlander en Volvo V60 bleken niet aan te slepen, maar werden lang niet allemaal braaf dagelijks geladen.
Toyota RAV4“Transformatie”Energielabel A | 22% bijtelling
Wereldwijd is de Toyota RAV4 de best verkopende SUV. Een belangrijke reden om heel goed na te denken hoe Toyota invulling wil geven aan een nieuwe generatie van het model.
Toyota RAV4 “Unieke combinatie”Energielabel A | 22% bijtelling
We are Hybrid! Met deze leus verscheen de nieuwe RAV4 op het toneel. Al in de vroege jaren van het hybride rijden stond Toyota vooraan en sindsdien heeft het merk in Nederland de nodige faam opgebouwd. Met maar liefst zeven modellen hebben de Japanners het breedste aanbod hybrides in ons land.
Toyota RAV4“Aanpassingsvermogen”Energielabel E | 22% bijtelling
Tijden veranderen, zeker in autoland. Weinig mensen kopen nog een auto 'voor erbij' en meer dan ooit willen we dat onze vierwielers breed inzetbaar zijn. Alleen geschikt voor een leuk weekendje in de Ardennen of een dagje naar het strand? Vergeet het maar. Bij Toyota hebben ze dat goed begrepen.
Toyota RAV4“De eeuwige nummer één”Energielabel G | 22% bijtelling
Met een leeftijd van vier jaar en talrijke nieuwe en goedkopere concurrenten erbij is het voor de Toyota RAV4 lastiger geworden om zijn bijna vanzelfsprekende koppositie vast te houden.
Toyota RAV4Energielabel G | 22% bijtelling
In de klasse van de kleine SUV's is de RAV4 al tijden een bekende verschijning. Inmiddels staat de 3e generatie klaar om zich in het straatbeeld te mengen. Waar Toyota vroeger heer en meester was moet het nu toch meer concurrenten op de markt dulden.