Kussentje
In het interieur is op het oog niet zo'n grote verandering merkbaar ten opzichte van de 'M'. Het ontwerp bleef gelijk en ook de bediening geschiedt nog steeds via vele knopjes, verspreid over het dashboard. Zelfs links onder het stuur bevinden zich nog enkele knopjes. Vreemd genoeg zijn veel van de zaken ook te bedienen via het touchscreen en de centrale bedieningsknop. Wil je het scherm aanraken, dan moet je echter een stukje uit de stoel komen en dat werkt tijdens het rijden niet zo prettig. De grootste verandering moet je zoeken in het materiaalgebruik. Overal zijn zachte kunststoffen gebruikt en ook op kniehoogte is niet beknibbeld op de plastics. In veel gevallen is de plek waar je je rechterknie tegenaan legt, voorzien van hard materiaal. Net als bij de Audi A6 zit hier een zacht 'kussentje'. Dit heeft als resultaat dat je knie geen pijnlijke plek krijgt. Op het gebied van afwerking heeft Infiniti nog een hoop te leren. Hoewel het geheel stevig in elkaar steekt, zijn de naden tussen de verschillende panelen te groot en vooral ongelijk. Zo zit aan de linkerzijde een centimeter tussen het dashboard en de deur en aan de andere kant is deze kier de helft daarvan. Hier is duidelijk te zien waar de meerprijs van zijn concurrenten in zit. Stoor je je hier niet aan, dan heb je aan de Q70 een fijne metgezel voor een aantrekkelijke prijs. Verlang je wel een uitmuntende afwerking, dan dien je flink meer te investeren.