Gebalanceerd
Tijdens het rijden hebben we al behoorlijk wat uit de Levorg kunnen halen. Het hele sportieve dat je op basis van het uiterlijk zou verwachten, is niet merkbaar aanwezig en dat is misschien maar goed ook. De auto is niet keihard of supernerveus, maar juist meer in balans en vertrouwenwekkend. Het stuurgedrag is niet eens zo direct, maar toch voel je precies waar de wielen heen zullen gaan. Onderstuur treedt niet snel op en op het circuit komen we erachter dat de auto bijzonder vergevingsgezind is. Op de openbare weg valt op dat de auto strak op de weg ligt en niet veel last heeft van zijwind. Ook de automatische transmissie verdient een pluim, want de Lineartronic CVT gedraagt zich keurig. Speciaal voor de Europese markt zijn er schakelmomenten 'ingebouwd', zodat je meer gevoel hebt bij het versnellen. De transmissie is bij de les en alleen bij diep accelereren voel je enige vertraging. De schakelflippers op het stuur dragen nog meer bij aan de rijbeleving, alhoewel de CVT soms iets te laat reageert op de schakelcommando's.