Reageren
Reacties
Patrick Peeters
· 6 augustus 2009 om 02:58
Ik rij nu 10 mnd met de Dodge Caliber CRD SXT, 17.000 km op de klok.
De wagen is konfortabel, zonder echt sportief te zijn: de tractiecontrole komt snel tussen, vooral bij het accelereren. Het onderstel (van Mitsubishi is mij vertelt) kan blijkbaar de pk's niet goed aan het asfalt overbrengen, de wagen schokt dan erg.
Het harde plastic stoort mij enkel op de centrale armsteun, deze had best gecapitoneerd mogen zijn.
Het is een prima reiswagen, laag verbruik als je de wettige max. snelheid niet te veel overtreedt. Zo had ik een gemiddeld verbruik op de snelweg in Duitsland aan 130 km/u van 5,3 l per 100 km, cruisecontrole ingeschakeld.
Dat de wagen bij anderen overkomt als een dikte, vette Amerikaan (positief bedoeld) die er veel duurder uitziet dan je hem betaald hebt, kan ik alleen maar beamen.
De wagen is konfortabel, zonder echt sportief te zijn: de tractiecontrole komt snel tussen, vooral bij het accelereren. Het onderstel (van Mitsubishi is mij vertelt) kan blijkbaar de pk's niet goed aan het asfalt overbrengen, de wagen schokt dan erg.
Het harde plastic stoort mij enkel op de centrale armsteun, deze had best gecapitoneerd mogen zijn.
Het is een prima reiswagen, laag verbruik als je de wettige max. snelheid niet te veel overtreedt. Zo had ik een gemiddeld verbruik op de snelweg in Duitsland aan 130 km/u van 5,3 l per 100 km, cruisecontrole ingeschakeld.
Dat de wagen bij anderen overkomt als een dikte, vette Amerikaan (positief bedoeld) die er veel duurder uitziet dan je hem betaald hebt, kan ik alleen maar beamen.