Slot
Het gaat goed met Fiat, 11% verkoopstijging ten opzichte van vorig jaar, wat voor een groot deel te danken is aan de Panda en Grande Punto. Het is nu nog te vroeg om te beoordelen of de Bravo dit succes kan versterken. Er zit in ieder geval genoeg potentie in de Bravo. Hij is voorzien van een bovengemiddeld fraai design, goede rijeigenschappen en er kan gekozen worden aan een scala aan opties. We reden met de Edizione Prima uitvoering die o.a. standaard beschikt over adaptieve bochtverlichting, Blue&Me Navigatie, Bi-zone airconditioning, 16 inch lichtmetaal en 6 airbags.
Fiat zet met een prijs van €25.695,- voor de geteste Bravo scherp in. Bovendien is de Bravo, met een gemiddeld gebruik van 5.3l/100km, voorzien van een B-label, wat hem ook aantrekkelijk maakt voor leaserijders.
- Design
- Ruim
- Zuinig
- Zitvlak voorstoelen
- Zicht naar achteren
- Hier en daar hard plastic