En de rest blijft achter
Per klasse zijn er verschillende redenen te bedenken waarom een auto wel of geen succes zal hebben. Een van de belangrijkste in alle lagen van het autoscala is zonder twijfel het imago. Dit bepaalt de plek die een auto uiteindelijk zal bekleden in de verkooplijsten. Alleen al door zijn imago zal een Ford duizend keer vaker worden verkocht dan een Honda. Niet omdat de ene beter is dan de andere of omdat de eerste minder kost dan de tweede. Nee, gewoon omdat de meeste kopers uitgaan van het credo: ‘Resultaten uit het verleden kunnen een garantie zijn voor de toekomst’
Peugeot 407 SW 2.0 16V HDiF XS Navteq
Renault Laguna Estate 2.0 16v T 170 Initiale
Subaru Legacy Touring Wagon 2.0D Luxury AWD
Fiat Croma 1.9 MultiJet Corporate Premium
Opel Insignia Sports Tourer 2.0 CDTi Executive
Volkswagen Passat Variant 1.9 TDI BlueMotion Business
Volvo V50 DRIVe 1.6D Start and Stop Momentum Edition II
Alfa Romeo 159 Sportwagon 1.9 JTDm 16v Distinctive
BMW 3 Serie Touring 320i Business Line
2020 - Ford Mondeo Wagon Hybrid eCVT ST-Line
2016 - Ford Mondeo sedan 2.0 EcoBoost Vignale
2015 - Ford Mondeo 1.5 EcoBoost Titanium
2015 - Ford Mondeo Wagon 2.0 TDCi 150pk Titanium
2011 - Ford Mondeo ECOnetic 1.6 TDCi Titanium
2010 - Ford Mondeo 2.0 TDCi Titanium
2008 - Ford Mondeo 2.0 TDCi Titanium X-Pack
2006 - Ford Mondeo Wagon 1.8i-16V Platinum