Lancia Delta 1.6 16V MultiJet Argento

Reageren

Het e-mailadres zal niet worden getoond op de site.

Reacties

LybraLX
·
6 oktober 2008 om 10:06
Wat een wollige tekst en geweeklaag over historische bagage. Bovendien een aantal merkwaardige constateringen. Waar anderen de Delta3 prijzen om het gebrek aan windgeruis, maar klagen over de afrolgeluiden zie je dat alleen in deze test juist omgekeerd.
Leolancia
·
20 oktober 2009 om 17:38
De Delta zal hier nooit erg populair worden, ik denk dat ons land daarvoor iets te weinig temperament heeft. Voor wie eens wil genieten, is er nu een Lancia. Come l'amore, viva Italia.
Francis Limbourg
·
3 oktober 2010 om 21:27
Hoe vaker je deze auto bekijkt desto meer waardeer je z'n lijnen. Eigenaardig dat men hier maar ook elders 'klaagt' over de matige zitstoelen. Ik vond altijd de comfortabele stoelen het handelsmerk van Lancia. Ook lees ik dat de besturing aan de softe kant is. In mijn Fiat Stilo is het idem dito en ik kan er moeilijk aan wennen aan die mechanisch overkomende besturing. En die heeft nota bene ook nog een city-stand, die boterzacht is.
Dat er in de auto weinig motor- en windgeruis is vind ik een zeer positief punt om de auto aan te schaffen. Dat er geen cruisecontrol in zit neem ik maar voor lief, want die kun je met al die drukte op de europese wegen bijna nauwelijks meer gebruiken.
EdW
·
1 januari 2014 om 16:40
Toch wel gaaf als je een Lancia gekocht hebt en hij blijkt ineens als test auto gebruikt te zijn. Best wel trots op.
120 pk
300 Nm
194 km/h
10,7 s
5,9 (4.9) l/100km
130 g/km
G
22%
€ 23.995
€ 31.120
€ 571 / maand
€ 358 - € 383 / kwartaal
  • Subaru Impreza XV 2.0R AWD

  • Citroën C4 2.0 HDi Exclusive

  • Ford Focus 1.6 EcoBoost Titanium

  • Toyota Prius 1.5 HSD Business

  • Citroën C4 Berline 1.6 THP Exclusive

  • Alfa Romeo Giulietta 1.4 Turbo MultiAir Distinctive

  • Honda Civic 1.8 i-VTEC Executive

  • Skoda Octavia 2.0 TDI Ambition Business Line

  • Mazda 3 2.2 CiTD Business+

  • Nissan Leaf

  • 2009 - Lancia Delta 1.8 Di TurboJet Oro