Foolproof rijplezier
Uiteindelijk zal niet iedereen bereid zijn om een groot bedrag stuk te slaan voor een portie luxe en rijplezier. Voor hetzelfde geld van onze testauto koop je immers ook een echt snelle 330i Coupé. Dat betekent niet dat je daarmee per se beter af bent. Want ook de 320i Corporate Lease heeft zo zijn verleidingen. Allereerst is daar het lagere gewicht van de viercilinder motor dat op de vooras drukt. De 320i Coupé stuurt daardoor een fractie levendiger dan zijn zwaarder gemotoriseerde broeders. Je kunt de compacte BMW met de vlezige besturing heel zuiver de bocht om smijten, zonder bang te hoeven zijn voor gripverlies of kermende voorbanden. Ook met uitgeschakeld DSC laat de 320i zich heel natuurlijk controleren. Voor een gemiddelde automobilist zullen de grenzen oneindig ver weg liggen, terwijl een geoefende bestuurder een grote mate aan plezier zal beleven. Voor het veilige weggedrag zorgt ook de afwezigheid van een kwispelend kontje, een clichématig kenmerk van de sterker gemotoriseerde achterwiel aangedreven BMW’s. Alleen op nat of minder stroef wegdek is enige vorm van voorzichtigheid aan te bevelen.
2020 - BMW 3 Serie Touring 320d xDrive Luxury Line
2019 - BMW 3 Serie 330i M Sport
2016 - BMW 3 Serie Sedan 330e High Executive Luxury Line
2014 - BMW M3 Sedan M DCT
2013 - BMW 3 Serie GT 328i High Executive
2012 - BMW 3 Serie 320i EDE High Executive
2012 - BMW 3 Serie Touring 328iA High Executive
2012 - BMW 3 Serie 320d EDE High Executive
2010 - BMW 3 Serie Cabriolet 335i DCT High Executive
2010 - BMW 3 Serie 320d EfficientDynamics Edition