Krap zitten
In het interieur zijn de aanpassingen ingrijpender van aard. Door toepassing van fraaiere materialen en een gladdere lay-out is het gehele dashboard naar een hoger niveau getild. Gebleven is de relatief lage zitpositie en het omsloten gevoel dat lijnrecht tegenover het riante interieur van de ‘echte’ Range Rover staat. De familieband met de grote Range is in het interieur sowieso niet echt zichtbaar. De meeste bedieningselementen, het stuur en het instrumentarium zijn uitwisselbaar met die van de Land Rover Discovery. Dat is een logisch gevolg van het feit dat de Range Rover Sport onderhuids grotendeels een Discovery is. Exclusievere materialen, een fijnere afwerking en een veel krapper interieur zorgen wel voor voldoende onderscheid tussen beide modellen. Door de lage daklijn komen waarschijnlijk slechts Wesley en Yolanthe niet in aanraking met het plafond. Een goedmakertje is de riante bagageruimte van 900 liter.
2016 - Land Rover Range Rover Evoque TD4 180 HSE
2015 - Land Rover Range Rover SDV6 Hybrid Autobiography
2013 - Land Rover Range Rover Sport 3.0 SDV6 Autobiography Dynamic
2013 - Land Rover Range Rover 5.0 V8 Supercharged Vogue
2013 - Land Rover Range Rover Evoque 2.0 Si4 Prestige
2012 - Land Rover Range Rover 3.0 TDV6 Autobiography
2011 - Land Rover Range Rover Evoque Coupé TD4 Prestige
2011 - Land Rover Range Rover 4.4 TDV8 Autobiography
2010 - Land Rover Range Rover V8 Supercharged Autobiography
2008 - Land Rover Range Rover Sport TDV8 HSE