Weldadig
Zo overdadig als het uiterlijk, zo sober is het interieur. Donkere materialen en een doeltreffende inrichting van het dashboard maken er een net, maar vrij saai interieur van. Dat wil overigens niet zeggen dat er maar weinig te halen valt, want achter de knopjes gaat de wereld aan luxe verscholen. Climate control met gescheiden zones, cruise control, stoelverwarming en stuurwielbediening zijn nu niet echt standaardzaken op een Suzuki zoals wij die kenden. Sedans van dit formaat zijn natuurlijk interessante objecten voor de zakelijke markt en in die zin doet Suzuki er goed aan om de auto lekker compleet uit te rusten. Helaas zit op het testmodel geen navigatiesysteem en als je het toch graag zou willen hebben dan ben je aangewezen op een dubbel-DIN systeem van Pioneer. Die wordt wel door de dealer geleverd, maar het ziet er toch wat minder gelikt uit dan een eigen inbouwsysteem. Ook qua zitplek kun je in Nederland niet voor een karig modelletje gaan. Standaard beschik je over elektrisch verstelbare leren stoelen met zelfs drie geheugenstanden en elektrisch verstelbare lendensteunen. Ze bieden vooral veel comfort, maar met hun vorm ook nog enig support wanneer je op het scherpst van de snede rijdt. Achterin lijkt toch een Japanse ingenieur als maatstaf genomen te zijn voor de benodigde ruimte, want die houdt zowel voor benen als hoofd niet over.