Dynamische high tech
Wanneer je de bochten gaat opzoeken, blijkt de auto een enorm dynamisch karakter te hebben. Overhellen is er niet bij en je houdt te allen tijde de controle. Door Adaptive Dynamics worden de elektronisch aangestuurde schokdempers telkens afgestemd op de situatie en de berijder. Rijd je rustig, dan wordt de demping wat weker en comfortabeler. Kies je voor een sportievere rijstijl, dan krijg je ook veel meer mee van wat er onder de auto gebeurt. De instapdiesel presteert ook erg goed. Alleen is hier wel te merken dat de software af en toe te bemoeizuchtig is, waardoor de auto soms anders reageert op een gascommando dan je zou verwachten. Het ene moment voelt de auto erg snel aan bij opeens accelereren, terwijl de auto een moment later afwachtender over komt. In Dynamic Mode voelt de auto altijd gretig aan en vergeet je af en toe dat de Jag ''slechts'' 180 paardenkrachten heeft.
Subaru Forester 2.0i e-Boxer First Edition
DS 7 e-Tense 4X4 300 Antoine de Saint-Exupéry Collection
Lexus RZ 450e President Line
Tesla Model Y Long Range
Mercedes-Benz EQC 400 4Matic Premium Plus
Ford Edge 2.0 EcoBlue ST-Line
BMW X3 xDrive 20d Luxury Line
Alfa Romeo Stelvio 2.0T AWD First Edition
DS DS 7 Crossback BlueHDi 180 S&S Performance Line
Volvo XC60 T8 Twin Engine R-Design