Seres 3

- 22 april 2021

Kwalitatief hoogwaardige afwerking

Wat Seres goed voor elkaar heeft is de geluidsisolatie. Natuurlijk zijn elektrische auto's vooral bij lagere snelheden een stuk stiller dan modellen met een verbrandingsmotor. Tegelijk zijn piepjes en kraakjes daardoor juist veel beter hoorbaar. En die bijgeluiden blijven mooi op de achtergrond. Dat zorgt ervoor dat de Seres 3 snel na het wegrijden een gedegen indruk maakt die aansluit bij de kwalitatief hoogwaarde afwerking, materialen en uitstraling. De Chinese industrie is heel erg lang schaamteloos kopieergedrag verweten, tegenwoordig weten ze een stuk origineler uit de hoek te komen en hebben ze in de fabrieken ook veel geleerd over kwaliteit.

Met het rijgedrag van de auto is weinig mis. Het onderstel lijkt aardig in balans, is zeker niet te hard van afvering en houdt overhellende bewegingen in bochten goed binnen de perken. Bij hard remmen raakt de carrosserie niet uit z'n koers en de stabiliteit op de snelweg is prima. Kortom, de Seres 3 is een auto die voor een groot deel van de automobilisten in het elektrische segment prima voldoet.

163 pk
300 Nm
155 km/h
8,9 s
0,0 (0) l/100km
0 g/km
A
12%
€ 37.995
€ 37.995
€ 380 / maand
€ 0 / kwartaal
  • Jeep Avenger 1.2 e-Hybrid Summit

  • Mazda CX-30 Skyactiv-X 186 6AT Luxury

  • Jeep Renegade 4xe 240 Plug-in Hybrid S

  • Mazda CX-3 SKYACTIV-G 6-MT Luxury

  • Kia XCeed 1.6 T-GDi DynamicPlusLine

  • Skoda Kamiq 1.0 TSI Business Edition

  • MG ZS EV Luxury

  • Peugeot 2008 1.2 PureTech 155 EAT8 GT

  • Renault Captur 1.3 TCe 130 EDC GPF Initiale Paris

  • Volkswagen T-Cross 1.0 TSI Life

  • Seat Arona 1.5 TSI FR Business Intense