Speciaal logo
Om bij het uiterlijk te beginnen. Al sinds zijn eerste levensfase blijkt de Juke smaakgevoelig, dat maakt de auto juist zo leuk voor zijn bezitters. Het is een smaakmaker en altijd voer voor discussie. De nieuwe versie verloor wellicht wat van die scherpe randjes, maar is nog steeds onmiskenbaar een Juke. Daar verandert de nieuwe hybrideversie niets aan, want de uiterlijke verschillen ten opzichte van zijn benzinebroertje zijn minimaal. Uiteraard worden de nodige Hybrid badges geplaatst. Het Nissan logo voor geëlektrificeerde Nissans is ook anders dan voor de versies met alleen verbrandingsmotor.
Je herkent dit aan de witte merknaam en omlijsting. Daarnaast wordt op de hybrideversie een dichte grille geplaatst, die de luchtweerstand verlaagt. Je kunt ook opteren voor dichte 17 inch wielen, maar die zie je niet onder de testauto. Deze is namelijk uitgevoerd als Premiere Edition en krijgt 19 inch zwarte Aero wielen aangemeten. Daarnaast profiteert deze versie van specifieke stickers op spiegels en C-stijl en is het dak in een contrasterende kleur gespoten. Donkergetint glas achter maakt de stoere look compleet, want ondanks dat de auto al een aantal jaar meegaat, komt de Juke nog steeds heel bijdetijds over.
De verzonken handgrepen voor de achterportieren en de coupévorm van deze B-segmenter maken dat de auto zijn gelijke bijna niet kent. De auto past prima in het rijtje van de C4 en C-HR, die volgens hetzelfde recept zijn bereid.

Renault 4 e-Tech 150 pk Comfort Range Iconic

Alfa-Romeo Junior 1.2 Ibrida Q4

Toyota Yaris Cross 130 Hybrid Launch Edition

Jeep Avenger 54 kWh Summit

Hyundai Bayon 1.0 T-GDi 48V Premium

Opel Mokka-e 50 kWh Ultimate 3-fasen

Ford Puma 1.5 EcoBoost ST-X

Citroën C3 Aircross 1.2 PureTech 110 Shine

Mazda MX-30 E-Skyactiv Luxury






