Mitsubishi Outlander 2.2 DI-D Instyle TC-SST 4WD

Jan Westerhof - 4 januari 2010

De sportieve keuze

Mensen die in de markt zijn voor een dynamische SUV moeten de Outlander in hun besluitvorming meenemen. Als comfortabele en variabele SUV overtuigt hij evengoed met zijn fijne stuurgedrag en wegligging. Als de koper zichzelf helemaal wil verwennen dan zal hij over de 10 mille extra investering heenstappen en de fijne automaat in combinatie met de luxe van de Instyle aanschaffen. Het minder fraai verzorgde dashboard en de ietwat rauwe loop van de dieselmotor zijn niet echt meer van deze tijd, maar worden gebalanceerd door de interieurruimte en het smeuïge karakter van de 2.2 DiD.


Fotografie: Martijn Koevoets

  • Harmonie motor en bak
  • Dynamische kwaliteiten
  • Goede zitruimte
  • Rauw motorgeluid
  • Interieurkwaliteit
  • Prijspolitiek TC-SST en Instyle
156 pk
380 Nm
200 km/h
11,1 s
8,8 (7) l/100km
185 g/km
G
22%
€ 26.999
€ 48.551
€ 890 / maand
€ 460 - € 495 / kwartaal
  • Land Rover Freelander 2 TD4_e S

  • Opel Antara 2.0 CDTI Cosmo

  • Ford Kuga 2.5T Titanium

  • Citroën C-Crosser 2.2 HDiF Exclusive

  • Chevrolet Captiva 2.2 D 184 LTZ

  • Subaru Forester 2.0D Executive

  • Honda CR-V 2.2 i-DTEC Executive

  • Mazda CX-7 2.2 CiTD TS+

  • Dodge Nitro 4.0 V6 4x4 R/T

  • 2015 - Mitsubishi Outlander PHEV Instyle+

  • 2014 - Mitsubishi Outlander PHEV Instyle +

  • 2013 - Mitsubishi Outlander 2.2 DI-D Intense+

  • 2007 - Mitsubishi Outlander 2.4 2WD Intro Edition

  • 2006 - Mitsubishi Outlander Sport 2.0 Invite Plus