Reageren
Reacties
RobertJ
· 31 januari 2010 om 18:03
Ja, je krijgt een fijne wagen voor 45K€, maar dan moet je het toch eigenlijk met een best simpele motor doen. 196Nm koppel op een dergelijke auto is zeker niet overmatig en voor dat geld zou je dat toch wel verwachten. Voor 48 heb je een A4 2,0 TFSI (211pk, 350Nm, DSG, quattro), uiteraard een stuk kaler. (met pro line 51), maar dan heb je wel een auto met een stuk hogere restwaarde, en VEEEEL meer vermogen en trekkracht. Mocht je genoegen nemen met een voorwielaangedreven model, dan is hij goedkoper dan de instapper van subaru... (en krijg je een krachtigere motor)
Ik vind subaru's prima wagens met een mooie aandrijflijn, maar de prijzen slaan nergens op, niet in Nederland in ieder geval.
Ik vind subaru's prima wagens met een mooie aandrijflijn, maar de prijzen slaan nergens op, niet in Nederland in ieder geval.
rvesteri
· 1 februari 2010 om 10:26
als ik me niet vergis is de 2.5L motor ook een 4-cillinder.
Het is inmiddels aangepast.
Michel van Breugel (redacteur):
Dat is correct opgemerkt. Alleen de turboboxer - (nog) niet bij ons leverbaar - is een zescilinder.Het is inmiddels aangepast.
BMW 3 Serie Touring 320i Business Line
Opel Insignia Sports Tourer 2.0 CDTi Executive
Honda Accord Tourer 2.2 i-DTEC 180 Type S
Skoda Superb Combi 1.8 TSI DSG Elegance
Peugeot 508 SW 2.0 HDiF-140 Allure
Ford Mondeo Wagon 2.0 TDCi Ghia
Mercedes-Benz C-Klasse Estate C200 CGI Business Class
Renault Laguna Estate 2.0 16v T 170 Initiale
Fiat Croma 1.9 MultiJet Corporate Premium