Nukkig
Al wil je zelf heel graag direct gaan rijden, de twee kloeke cilinders voorop moeten altijd even zin maken. Zeker in het begin moet er met het zware pedaal even wat gas bijgepompt worden om het blok tot leven te wekken, maar zelfs met warme motor is wat hulp gewenst. Wanneer het nukkige stukje techniek eenmaal aanslaat, kan het niet anders dan dat er een dikke grijns op het gezicht van de bestuurder verschijnt. De ploffende, diepe geluiden geven een flinke extra sensatie en werken extra opzwepend wanneer je de motor bij het wegrijden flink toeren laat maken. Maar daar blijft het niet bij; al je zintuigen worden geprikkeld, wanneer je in minder dan vijf tellen naar 100 kilometer per uur snelt. Dat betekent dat je de eerste tellen aardig gelijk opgaat met een nieuwe Porsche 911, maar wel praktisch met je achterwerk op het wegdek zit en je snuit vol in de wind hebt. Een waanzinnige ervaring waarbij het enigszins dampige weer het plezier op geen enkele manier kon onderdrukken.