GT en bochtenridder in één
Vink je op de optielijst dezelfde zaken aan als die op de testauto aanwezig zijn, dan verlangt Audi bijna 139 mille van je. Hoewel lang niet alle opties een echte meerwaarde hebben bij 'normaal' gebruik - zoals de keramische remmen - zijn zaken als de adaptieve cruise control, het sportdifferentieel, de dikke velgen en het fraaie leer wel zaken die je wil hebben op een auto als deze. Of deze auto te duur is hangt af van twee dingen: allereerst uiteraard het beschikbare budget, maar ten tweede ook de vraag wat je zoekt in een auto als deze. Ben je op zoek naar een keiharde racer, die je enkel op de limiet wil rijden, dan kun je beter kiezen voor een echte sportwagen. Zoek je een GT waarmee je doordeweeks comfortabel mee over de snelwegen kunt zoeven en in het weekend bergwegen opzoekt om het volledige vermogen en rijplezier te kunnen benutten, dan is de S6 dé perfecte auto.
- Soepele, krachtige motor
- Topafwerking, zowel van binnen als van buiten
- Binnenruimte van normale A6 Avant is behouden
- Niet supersportief
- Prijzige opties

2019 - Audi A6 Avant 40 TDI S tronic Sport

2015 - Audi A6 2.0 TDI Ultra S Tronic S Edition

2012 - Audi A6 Allroad 3.0 TDI 204 pk Pro Line Plus

2012 - Audi A6 Hybrid 2.0 TFSI Pro Line Plus

2011 - Audi A6 Avant 3.0 TDI quattro Pro Line +

2011 - Audi A6 3.0 TDI quattro Pro Line +

2009 - Audi A6 3.0 TFSI quattro Pro Line

2007 - Audi A6 Allroad 3.0 TDI quattro Pro Line

2006 - Audi A6 2.4 MT Proline


