Bergopwaarts
Dat de Honda CR-V van goede komaf is wisten we al. De vierde generatie is zowel optisch als technisch naar een hoger plan getild. Een royaler ruimteaanbod en hoogwaardiger interieur zorgen voor een luxer gevoel binnenin. Motorisch is er weinig gewijzigd en dat is met betrekking tot de fijne en stille diesel niet erg. De benzinemotor is goed, maar ook onopvallend. Met een efficiƫnter blok en modernere automatische transmissie zou Honda de kans op succes nog verder kunnen vergroten. Aan kansspreiding doen de Japanners immers al. Vooral de nieuwe 2WD instapper is voor Nederland een welkome aanvulling. Daarmee kom je misschien met moeite bergopwaarts, maar de verkopenaantallen zullen er gegarandeerd door klimmen.
- Ruimer interieur en verbeterde zitpositie
- Soepele, stille en trillingsarme diesel
- Comfortabel en goed gebalanceerd weggedrag
- Vijftrapsautomaat niet meer van deze tijd
- 2WD voorlopig alleen met benzinemotor leverbaar
- Geen gelijksoortige schermpjes in het interieur

Mitsubishi Outlander PHEV Instyle +

Nissan X-Trail 1.6 DCI Tekna

Ford Kuga 2.0 TDCi 163pk Powershift Titanium

Mitsubishi Outlander 2.2 DI-D Instyle TC-SST 4WD

Land Rover Freelander 2 TD4_e S

Hyundai Santa Fe 2.2 CRDi 4WD i-Catcher

Ford Kuga 2.5T Titanium

Subaru Forester 2.0D Comfort

Chevrolet Captiva 2.2 D 184 LTZ

BMW X3 sDrive18d High Executive

Mazda CX-7 2.2 CiTD TS+





