Renault Grand Scénic 1.5 dCi Bose

Arnold van Schepen - 20 oktober 2013

Gerijpte gezinsvriend

Je hoeft het autonieuws niet eens te volgen om te weten dat Renault het in Nederland goed doet. Het merk speelt zichzelf in de kijker door de uitstoot van de modellen te laten krimpen waardoor de fiscale voordelen voor de zwaarbelaste Nederlandse automobilist konden groeien. De jongste modellen van de Franse fabrikant bevolken in grote getale ons wegennet. En dankzij de nieuwe ontwerptaal speelt Renault zich ook letterlijk in de kijker, de Clio en Captur slaan goed aan. Bij wijze van facelift kreeg de oudere en grotere broer Scénic ook een frisse snuit. Wij reden de Grand Scénic, met alles er op en eraan. En als het moet, met zeven man er in.

110 pk
260 Nm
180 km/h
12,8 s
5,8 (4.1) l/100km
105 g/km
C
22%
€ 27.090
€ 37.433
€ 686 / maand
€ 358 - € 383 / kwartaal
  • Ford Grand C-Max 1.6 EcoBoost Titanium

  • Kia Carens 2.0 GDI Super Pack Premium

  • Nissan e-NV200 Evalia Connect Edition

  • Ford C-MAX 1.5 TDCi Titanium

  • Opel Zafira Tourer 1.4 Turbo Cosmo

  • Citroën Grand C4 Picasso BlueHDI 150 Business

  • Ford C-Max Plug-In Hybrid Titanium Plus

  • 2012 - Renault Grand Scénic Energy dCi 110 Bose

  • 2009 - Renault Grand Scénic TCe 130 Dynamique

  • 2009 - Renault Scénic 1.5 dCi 110 Privilège

  • 2007 - Renault Grand Scénic 2.0 dCi 150 Série Limitée Tech Line