Overtuigen door te luisteren
Managementgoeroes roepen het al jaren: luister naar de wensen van je klanten en je zult succes oogsten. Voor Kia lijkt deze formule daadwerkelijk op te gaan. Met de klanttevredenheid zit het snor en ook het aantal registraties is stijgende. Het favoriete model van de clientèle is de Sportage. Wereldwijd zijn al 3,3 miljoen exemplaren over de toonbank gegaan. Met een aansprekend design, hoger kwaliteitsniveau en verbeterde rijbeleving moet de vierde generatie Sportage nog meer autokopers overtuigen. In het mooie Catalonië konden we tijdens een eerste kennismaking ervaren of Kia goed naar onze wensen heeft geluisterd.

Volkswagen Tiguan 1.4 TSI Connected Series

Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 DI-T Instyle

Peugeot 3008 1.6 e-THP EAT6 GT-Line

Ford Kuga 1.5 EcoBoost ST-Line

Toyota RAV4 2.0 D-4D-F 2WD Dynamic

Mercedes-Benz GLA 180 CDI Lease Edition

Nissan Qashqai 1.3 DiG-T 140 Tekna+

Peugeot 5008 1.2 PureTech S&S EAT6 Allure

Jeep Compass 1.4 MultiAir Limited

Jeep Renegade 2.0 MultiJet Limited

Mazda CX-5 SkyActiv-G 165 Skylease GT







