Glitter en glamour
Dat kost een berg zegt u? Wij hebben een aantal mensen laten schatten, waaronder sommigen die zich nog een bepaalde S-Max konden herinneren, maar voor velen was de relatief schappelijke prijs van 54.065 euro een verrassing. Een beetje BMW 3 Serie of C-Klasse is al snel duurder en biedt dan bij lange na niet alle luxe opties die de Ford wel heeft. Natuurlijk betaal je voor de merknaam en kan de Mondeo op het gebied van afwerking en materiaalkeuze nog lang niet tippen aan de Duitse Drie, maar voor veel mensen is dat allemaal ook niet nodig. Want dat vergeet je al snel als je in de Mondeo stapt. Bovendien heb je onderweg veel meer bekijks door de bijna Amerikaanse sluier van glitter en glamour waarmee de Mondeo Vignale standaard wordt afgeleverd.
- Premium voor nog net geen prikkie
- Biedt de luxe uit een veel hoger segment
- Erg prettige rijeigenschappen
- Materiaalkeuze nog niet altijd overtuigend
- Wel erg veel chroom in het exterieur
- Vignale-service alleen voor eerste eigenaren
Tesla Model 3 Long Range All-Wheel Drive
Hyundai Ioniq 6 77.4 kWh RWD Lounge
Mercedes-Benz C-Klasse Limousine 200 9G-Tronic Luxury Line
Toyota Camry 2.5 Hybrid Business Plus
Volvo S60 T5 Geartronic R-Design
Mazda 6 2.5 SkyActiv-G 194 6AT Signature
Infiniti Q50 2.0T Performance
Mercedes-Benz C-Klasse C180 Avantgarde
Lexus IS300h F Sport Line
2020 - Ford Mondeo Wagon Hybrid eCVT ST-Line
2015 - Ford Mondeo 1.5 EcoBoost Titanium
2015 - Ford Mondeo Wagon 2.0 TDCi 150pk Titanium
2011 - Ford Mondeo ECOnetic 1.6 TDCi Titanium
2010 - Ford Mondeo 2.0 TDCi Titanium
2008 - Ford Mondeo 2.0 TDCi Titanium X-Pack
2007 - Ford Mondeo Wagon 2.0 TDCi Ghia
2006 - Ford Mondeo Wagon 1.8i-16V Platinum