Glitter en glamour
Dat kost een berg zegt u? Wij hebben een aantal mensen laten schatten, waaronder sommigen die zich nog een bepaalde S-Max konden herinneren, maar voor velen was de relatief schappelijke prijs van 54.065 euro een verrassing. Een beetje BMW 3 Serie of C-Klasse is al snel duurder en biedt dan bij lange na niet alle luxe opties die de Ford wel heeft. Natuurlijk betaal je voor de merknaam en kan de Mondeo op het gebied van afwerking en materiaalkeuze nog lang niet tippen aan de Duitse Drie, maar voor veel mensen is dat allemaal ook niet nodig. Want dat vergeet je al snel als je in de Mondeo stapt. Bovendien heb je onderweg veel meer bekijks door de bijna Amerikaanse sluier van glitter en glamour waarmee de Mondeo Vignale standaard wordt afgeleverd.
- Premium voor nog net geen prikkie
- Biedt de luxe uit een veel hoger segment
- Erg prettige rijeigenschappen
- Materiaalkeuze nog niet altijd overtuigend
- Wel erg veel chroom in het exterieur
- Vignale-service alleen voor eerste eigenaren

Tesla Model 3 Long Range All-Wheel Drive

Hyundai Ioniq 6 77.4 kWh RWD Lounge

Mercedes-Benz C-Klasse Limousine 200 9G-Tronic Luxury Line

Toyota Camry 2.5 Hybrid Business Plus

Volvo S60 T5 Geartronic R-Design

Mazda 6 2.5 SkyActiv-G 194 6AT Signature

Infiniti Q50 2.0T Performance

Mercedes-Benz C-Klasse C180 Avantgarde

Lexus IS300h F Sport Line

2020 - Ford Mondeo Wagon Hybrid eCVT ST-Line

2015 - Ford Mondeo 1.5 EcoBoost Titanium

2015 - Ford Mondeo Wagon 2.0 TDCi 150pk Titanium

2011 - Ford Mondeo ECOnetic 1.6 TDCi Titanium

2010 - Ford Mondeo 2.0 TDCi Titanium

2008 - Ford Mondeo 2.0 TDCi Titanium X-Pack

2007 - Ford Mondeo Wagon 2.0 TDCi Ghia

2006 - Ford Mondeo Wagon 1.8i-16V Platinum


