Liefhebbers zien het wel
Voor de echte kenner is het verschil tussen een basis-Vitara en de snelste en meest luxe variant zichtbaar, maar de leek zal het over het hoofd zien. Na enkel een rood accent in de koplampunits en een verchroomde grille met vijf sleuven houden de verschillen wel op. Uiteraard is de auto als topmodel uitgerust met fraai 17 inch lichtmetaal, maar ook zwakker gemotoriseerde versies zijn hiermee uit te voeren. Ook in het interieur is het zoeken naar verschillen. Net als in de koplampen vind je hier rode details. In dit geval op de luchtroosters, de klokken en op de stiksels van de hoogwaardiger bekleding in de vorm van leer in combinatie met suede - vreemd genoeg zijn deze kleurige details niet te combineren met een glazen schuif- kanteldak . Verder is het krek eender aan de vorig jaar gereden Vitara; het interieur biedt een hoop ruimte en reiscomfort. Hoewel de afwerking prima in orde is, zijn de gebruikte plastics niet van een hoge kwaliteit. Overal vind je harde kunststoffen die - in het geval van hetgeen bovenop het dashboard - soms zelfs glimmen.

Opel Mokka X 1.4 Turbo Innovation

Citroën C3 Aircross Puretech 110 EAT6 Shine

Jeep Renegade 1.0 GSE T3 Limited

Seat Arona 1.5 TSI FR Business Intense

Honda HR-V 1.5 Executive

Hyundai Kona 1.0 T-GDI Premium

Peugeot 2008 1.2 PureTech 130 GT-Line

Opel Crossland X 1.2 Turbo Innovation

Ford EcoSport 1.0 EcoBoost ST-Line

Mazda CX-3 SKYACTIV-G 120 GT-M



