Terecht stempel
De nieuwe Juke staat voor iets minder dan 25 mille rijklaar bij de plaatselijke Nissan-dealer. De geteste N-Design gaat voor 5.000 euro extra mee, maar dan ben je er nog niet. De halflederen sportstoelen met bijbehorende alcantara bekleding vragen een extra uitgave van 1.500 euro. De Propilot is ondergebracht in het Technology Pack en vraagt nog eens 1.200 euro investering. Je hebt dan ook gelijk dodehoekhulp en de camara's rondom. De 100 euro duurdere Tekna biedt bovengenoemde extra's standaard, maar dan moet je het zonder de Bose audio en tweekleurige lak stellen. Het is dus net waar de voorkeur naar uitgaat.
De Nissan Juke is nog leuker dan voorheen en weet zich uniek te positioneren binnen het segment. Over smaak valt niet te twisten, maar wij denken dat het nieuwe ontwerp meer consumenten kan bekoren, zonder aan originaliteit in te boeten. De stempel blijmaker maakt de Juke dus zowel met zijn uiterlijk als de rijeigenschappen waar.
- Origineel ontwerp
- Fraaie wielen en kleurstellingen
- Complete veiligheidsuitrusting
- Coupévorm kost ruimte en overzicht
- (nog) geen keuze in motorisatie