Reageren
Reacties
Ben
· 18 november 2008 om 22:12
Ik kan mij goed vinden in deze test! Heb er zelf proef mee gereden en was er van onder de indruk.
Op de snelweg is de auto wel wat lawaaierig, niet de motor wel het onderstel.
Verder een auto om iedereen aan t eraden
Op de snelweg is de auto wel wat lawaaierig, niet de motor wel het onderstel.
Verder een auto om iedereen aan t eraden
jandeman
· 22 februari 2009 om 11:38
Ik heb exact dezelfde uitvoering en ik kan mijn eigen oordeel bijna in deze test vinden.Wie het nieuwe rijden toepast rijdt tussen de 1 op 20 en in de zomer 1 op 25.
Op zich schakelt hij redelijk maar ik vind de toerenval bij opschakelen te langzaam waardoor je een springende koppeling krijgt en die koppeling is al zo vaag en iets te zwaar voor z`on klein ding.Het ergste vind ik is het gebrek aan rechtuit stabiliteit vooral op een rechte weg.
Constant met 2 handen aan het stuur de auto corrigeren is vermoeiend.Verder ben ik heel tevreden met de auto.
Op zich schakelt hij redelijk maar ik vind de toerenval bij opschakelen te langzaam waardoor je een springende koppeling krijgt en die koppeling is al zo vaag en iets te zwaar voor z`on klein ding.Het ergste vind ik is het gebrek aan rechtuit stabiliteit vooral op een rechte weg.
Constant met 2 handen aan het stuur de auto corrigeren is vermoeiend.Verder ben ik heel tevreden met de auto.
mudslide
· 29 april 2009 om 20:48
rij sinds januari 2008 de cuore met grote dakkoffer thule ocean, in de winter 1 op 19,8 en de zomer 1 op 23.8. 24000 km gereden achterveren de zwaardere geplaats, betere wegligging gekregen.Ben zelf 2 mtr lang en meer dan genoeg zitruimte. Met 150km een hummer voorbijsjesen is geen probleem, behalve de boete dan. stel mijn snelheid in op 100. sjekkie draaien en sturen en recht houden gaat prima, stuur tegenwoordig met mn knieen.cruise control is puik. plastieke raamkapjes voor de automatische airco werkt prima kost niks. prima automobiel de cuore.vooral de wegenbelasting a 3 euro per maand
ché
· 15 juni 2009 om 20:31
Heb sinds 2 weken de cuore premium 1.0 en is gewoon topklasse in zijn klasse.
Rijd strak en is fel,schakelen kan beter ,wegligging is goed,ben 191 lang en zit pima in de auto die je zelf helemaal zelf naar je eigen kan instellen.
Het verbruikvan de auto is toch iets hoger dan wordt aangegeven maar 1 op 20/21 is goed te doen .
Verder veel riumte voor de passageers achterin en een aardige aan te passen kofferbak.
Dus met andere woorden "EEN TOFFE AUTO" met grote klasse .....ben heel tevreden mijn vrouw ook.
Rijd strak en is fel,schakelen kan beter ,wegligging is goed,ben 191 lang en zit pima in de auto die je zelf helemaal zelf naar je eigen kan instellen.
Het verbruikvan de auto is toch iets hoger dan wordt aangegeven maar 1 op 20/21 is goed te doen .
Verder veel riumte voor de passageers achterin en een aardige aan te passen kofferbak.
Dus met andere woorden "EEN TOFFE AUTO" met grote klasse .....ben heel tevreden mijn vrouw ook.
EA van der Hoeven
· 21 oktober 2009 om 11:11
Rij nu de Cuore vanaf aug 2009 en ben zeer tevreden over de auto,deze rijdt echt zuinig op de langere stukken is 1 op 21/22 goed haalbaar als je rustig rijdt 100-120
is wel zijwind gevoelig maar verder een goed autootje
en de achterbank verschuiven naar achteren (optie)
is echt een perfecte oplossing als je met 4 personen wil rijden
is wel zijwind gevoelig maar verder een goed autootje
en de achterbank verschuiven naar achteren (optie)
is echt een perfecte oplossing als je met 4 personen wil rijden