Sportflair
Daarbij heeft de GTD het privilége om met het onderstel van de GTI uitgerust te zijn. Dat betekent dat de GTD een lichtvoetig en communicatief bochtgedrag heeft en dat hij neutraal en zeer stabiel blijft. Slechts als je erom vraagt, raakt de GTD door het gas te liften licht overstuurd: een fijn sportief gevoel dat perfect door het ESP wordt gecontroleerd. Het stuurgevoel van de GTD is precies en ruim voldoende gevoelig, maar wordt lichtelijk beïnvloed door de relatief zware dieselmotor die op de vooras drukt. Onze testauto was - zoals gezegd - tevens voorzien van het adaptieve onderstel, maar daardoor worden de instellingen ‘sport’ en ‘comfort’ middels een adaptieve demping slechts geaccentueerd. Het interieur van de GTD sluit met zijn heerlijk omsluitende sportstoelen met traditioneel ruitjespatroon, zijn afgeplatte sportstuur met ‘GTD’-logo en de aluminium pedalen perfect op de sportieve flair aan.

2021 - Volkswagen Golf Variant 1.5 eTSI R-Line Business

2020 - Volkswagen Golf 1.5 eTSI Style

2016 - Volkswagen Golf BlueMotion 1.0 TSI DSG Comfortline

2015 - Volkswagen Golf GTE

2014 - Volkswagen e-Golf

2014 - Volkswagen Golf Sportsvan 1.2 TSI DSG Highline

2014 - Volkswagen Golf Variant 1.4 TSI 122pk DSG Highline

2013 - Volkswagen Golf GTI 2.0 TSI DSG Performance

2013 - Volkswagen Golf 1.4 TSI DSG Highline

2013 - Volkswagen Golf 2.0 TDI Highline











