Modern jasje
De CR-V loopt alweer een tijdje mee en dus vond Honda het tijd voor een lichte facelift, met de nadruk op licht, want echt veel werd er niet gewijzigd. Alleen de koplampen, grille en voorbumper werden in een moderner jasje gestoken, zodat het model weer een tijdje mee kan. Immers, deze Japanse SUV ziet er zeker niet gedateerd uit. Het grootste nieuws zit eigenlijk onder de motorkap. Daar ligt de verbeterde 150 pk sterke diesel gekoppeld aan een vijftraps automaat, waar we later uitgebreid op terugkomen. Echt goedkoop was de CR-V niet, ook na de opfrisbeurt is daar weinig verandering in gekomen. De instapper, een 2.0 benzine, staat in de showroom voor ruim 33 mille. Ons testexemplaar is de duurste Executive-uitvoering, met onder meer een panoramadak, xenon-verlichting, een elektrisch verstelbare bestuurdersstoel en leren bekleding. Daar werden nog optioneel metallic en een Style-pakket aan toegevoegd, waardoor de nieuwprijs van deze auto dik boven de 54.000 euro ligt.
Error loading images. One or more images were not found.