Koreaanse vuistslag
De tweede generatie van de Hyundai i30 Wagon heeft alles in zich om een vernietigende vuistslag richting belangrijke concurrenten uit te delen. Gevestigde merken zullen in de strijd om kopers alle zeilen moeten bijzetten om niet knock-out te gaan. De outsider is dankzij het kwaliteitsoffensief uitgegroeid tot een serieus alternatief. Door het ruime interieuraanbod, goede standaarduitrusting, prettige wegligging, fijne dieselmotor en sympathieke prijskaartje kun je in feite als rationele autokoper niet meer om de Hyundai i30 heen. Helemaal vrij van missers is de i30 echter niet. Zo is het motorenaanbod nog redelijk beperkt en profiteren de meest luxe versies niet mee van het gunstige bijtellingspercentage. De kans dat je de nieuwe Hyundai i30 Wagon vaker in het straatbeeld zult tegenkomen is echter wel toegenomen.
- Goede standaarduitrusting
- Ruim en hoogwaardig interieur
- Prettige rijeigenschappen en fijne motor
- Wind- en bandengeruis
- Met 16 inch wielen geen 20% bijtelling
- Start-stop functionaliteit ontbreekt icm panoramadak

Opel Astra Sports Tourer 1.4 Turbo Sport

Ford Focus Wagon 1.5 EcoBoost Titanium

Skoda Octavia Combi Greenline 1.6 TDI Businessline

Renault Mégane Estate dCi 110 Bose

Volkswagen Golf Variant 1.4 TSI DSG

Toyota Auris Touring Sports Hybrid Lease Exclusive

Seat Leon ST 1.6 TDI Ecomotive Business

Honda Civic Tourer 1.6 i-DTEC Lifestyle

Kia cee'd 1.6 GDI DCT Super Pack

2020 - Hyundai i30 Fastback N 2.0 T-GDI N2

2018 - Hyundai i30 Wagon 1.4T DCT Premium

2017 - Hyundai i30 1.0 T-GDI First Edition

2015 - Hyundai i30 Wagon 1.6 CRDi Business Edition

2013 - Hyundai i30 1.6 GDI i-Magine

2012 - Hyundai i30 1.6 GDI i-Catcher

2009 - Hyundai i30 CW 1.4 CVVT DynamicVersion Blue

2009 - Hyundai i30 CW 1.6 CRDi VGT HP StyleVersion

2007 - Hyundai i30 1.6 CRDi VGT HP i-Catcher


