Reageren
Reacties
PB
· 8 mei 2013 om 12:41
goed, redelijk technisch testverslag maar daar houdt een (Honda-)liefhebber wel van. 2 opmerkingen: #1: dieselsound vanaf 3500 rpm? daar kom je dus vrijwel nooit want zover dootrtrekken is onnodig. #2: jammer van die 20 ipv 14%? mwoah, Honda is toch een liefhebbers merk, en die 20% is nog wel te behakstukken op deze prijs dunkt me. Ik denk dat iemand die serieus een Civic op de short list heeft, zich niet heel veel door dit gegeven laat tegenhouden.
Naar alle waarschijnlijkheid ga ik deze auto binnenkort zakelijk rijden; mijn ervaringen na proefrit sluiten verder aan bij bovenstaande verlslag
Naar alle waarschijnlijkheid ga ik deze auto binnenkort zakelijk rijden; mijn ervaringen na proefrit sluiten verder aan bij bovenstaande verlslag

Peugeot 308 1.6 THP 125 Première

Toyota Auris 1.8 Full Hybrid Executive

Toyota Auris 1.8 Hybrid Executive

Audi A3 Sportback 1.6 TDI Attraction

Mazda 3 SkyActiv-G 120 GT-M

Renault Mégane Energy 130 TCe S&S GT-Line

BMW 1 Serie 116i Urban Line

Seat Toledo 1.6 TDI Businessline High

Toyota Auris 1.2T Aspiration

Chevrolet Cruze 2.0D LTZ








