Opel Insignia 2.0 SIDI 4x4 Cosmo OPC Line

Pawel Piotrowski - 15 januari 2014

Toekomstwijzend

Voor het voortkwakkelende Opel is het oude adagium 'de een z'n dood is een ander z'n brood' meer dan ooit van toepassing. Met het wegvallen van de Europese Chevrolet-tak en het faillissement van Saab kunnen de Duitsers in hun handjes wrijven. Beide gebeurtenissen zijn een uitgelezen kans om het Duitse merk op de harde Europese markt te herpositioneren. De recent gefacelifte Insignia neemt het voortouw en laat op niet mis te verstane wijze blijken waar we het Duitse merk in de toekomst moeten zien: hogerop.

250 pk
400 Nm
245 km/h
7,7 s
10,5 (8.3) l/100km
194 g/km
F
22%
€ 28.395
€ 53.315
€ 977 / maand
€ 244 - € 278 / kwartaal
  • Audi A5 Sportback 1.8 TFSI Pro Line

  • DS 5 BlueHDi 150 Chic

  • Citroën DS5 200 THP Sport Chic

  • Toyota Prius Plug-in Dynamic Business

  • Ford Mondeo ECOnetic 1.6 TDCi Titanium

  • Ford Mondeo 1.5 EcoBoost Titanium

  • Chevrolet Volt Base

  • BMW 3 Serie GT 328i High Executive

  • 2017 - Opel Insignia Grand Sport 1.5 Turbo Business Executive

  • 2014 - Opel Insignia Sports Tourer 2.0 CDTI Cosmo

  • 2010 - Opel Insignia OPC 2.8 V6 Turbo

  • 2009 - Opel Insignia 2.0 CDTI EcoFLEX Business

  • 2009 - Opel Insignia Sports Tourer 2.0 CDTi Executive

  • 2009 - Opel Insignia 2.0 Turbo Cosmo