Citroën Jumpy 2.0 BlueHDi 150 S&S Club

- 27 augustus 2017

Traktatie

De Jumpy is ook voorzien van de nieuwste veiligheidssystemen. We noemen een adaptieve cruise control, een rijbaanhulp en een grootlicht-assistent. Ook mag een dodehoekhulp niet ontbreken. Een aantal van deze zaken is bij concurrenten als een Opel Vivaro of een Nissan NV300 simpelweg niet leverbaar.
Wat ook voor de Jumpy pleit, is dat de opties relatief betaalbaar zijn. Zo kost de testauto nog geen 30.000 euro exclusief BTW en BPM. Dan heb je bijna alle leverbare opties, alleen de xenon-verlichting ontbreekt. Concurrenten met een vergelijkbare uitvoering kosten al snel tien mille meer.

Je trakteert jezelf met een Jumpy op een toekomstbestendige auto, die optioneel te voorzien is van luxe-opties en veiligheidssystemen. De BlueHDi motoren - zeker de tweeliter versies - staan garant voor een hele fijne aandrijflijn en een relatief laag verbruik. We kunnen dan ook niet anders concluderen dat de Citroën Jumpy - en de rest van de drieling - een hele fijne werkpartner is.

  • Up-to-date veiligheidssystemen
  • Fijne aandrijflijn
  • Goed geprijsd
  • Bestuurdersstoel niet optimaal in te stellen
  • Geen automaat leverbaar bij XS
  • Lichte besturing
150 pk
370 Nm
170 km/h
11,1 s
6,3 (5.1) l/100km
139 g/km
E
22%
€ 17.000
€ 29.620
€ 543 / maand
€ 426 - € 458 / kwartaal
  • Renault Trafic 2.0 EDC L2H1 Luxe

  • Toyota ProAce Verso 2.0 D-4D 122 pk Automaat Dynamic

  • Opel Vivaro 2.0D 150 L3H1 Innovation

  • Mercedes-Benz Vito 114 CDI 7G-Tronic Dubbelcabine Lang

  • SsangYong Rexton e-XDi 220 Diesel Quartz

  • Nissan NV300 1.6 dCi 145 Crew Cab Optima L2

  • Nissan Evalia 1.6 Acenta