Japans-Duitse mengelmoes
Waar het design van het exterieur van de GR Supra op de spiegels na eigenlijk nauwelijks Duitse invloeden bevat, geldt dat niet voor het interieur. Het binnenste van de sportwagen is een aparte mengelmoes van designelementen van Toyota en BMW die niet in alle opzichten even geslaagd is. Het interieur is grotendeels ontworpen door de Japanners, waarbij onder meer het stuur, het dashboard en de stoelen een eigen uitstraling hebben. Bijzonder is dat je vanaf het interieur direct naar achteren de kofferbak in kunt kijken. Om te voorkomen dat de bagage zijn weg naar voren vindt, is er een klein schot tussen gezet. Hierin zijn twee subwoofers voor het JBL-audiosysteem gemonteerd, welke weer enigszins doen denken aan het tijdperk van 'The Fast and the Furious' en 'Need for Speed Underground'. Gelukkig treffen we dit speelse element nog aan in een interieur dat verder, afgezien van het koolstofvezel op de middenconsole en de centraal geplaatste toerenteller in het tellerhuis, behoorlijk grauw en zakelijk aandoet. Gezien de aard van de GR Supra had dit wel wat frivoler gekund. Bovendien is het niet echt praktisch. De middenconsole kan bijvoorbeeld niet open en er zijn weinig opbergvakjes. Het interieur zit verder wel goed in elkaar, maar het materiaalgebruik is van mindere kwaliteit dan bij de Beierse evenknie.
Dit laatste is deels te verklaren doordat Toyota voor de bedieningselementen en de gebruikersinterface gebruik maakt van knoppen en menu's die te vinden waren in de vorige generatie BMW's. Het is niet dat het slecht in elkaar steekt, maar het oogt allemaal wat onsamenhangend. Het scherm voor de multimedia is bijvoorbeeld wat simpel op het dashboard geplakt. Verder werkt de interface uiteraard goed, het is exact zoals we dat kennen van BMW en beter dan het systeem wat Toyota zelf levert. Apple CarPlay kan in de GR Supra dus ook gewoon draadloos gebruikt worden. Het JBL-audiosysteem klinkt eveneens zeer goed, dus op langere ritten kun je optimaal genieten van je favoriete muziek. Om je blik op de weg te kunnen houden, zit er een head-up display in de auto. Helaas wordt er in de sportstand geen toerenteller weergegeven. Bij BMW is deze feature wel aanwezig, dus we vinden het enigszins opmerkelijk dat Toyota dit in de GR Supra niet heeft overgenomen.