Publieksfavoriet
Drie jaar op rij is de Ford Focus de meest verkochte auto in zijn klasse. Dat betekent dat de Focus in 2019, 2020 en 2021 populairder was dan de Volkswagen Golf, Opel Astra, Toyota Corolla, Peugeot 308 en Skoda Octavia. Niet bepaald de minste types uit het C-segment. De strakke looks, fijne rijeigenschappen en interessante uitvoeringen weten de autorijders uit de (lease)markt steeds opnieuw te overtuigen. Op lauweren rusten is er echter niet bij voor het Amerikaanse Ford. Vier jaar na de introductie van de vierde generatie Focus staat hier nu het 'facelift'-model voor onze neus. Zijn de aanpassingen voldoende om nog een aantal succesvolle jaren mee te draaien?
Peugeot 308 SW HYbrid 225 e-EAT8 GT Pack Business
Seat Leon Sportstourer 1.4 TSI e-Hybrid FR
Volkswagen Golf Variant 1.5 eTSI R-Line Business
Kia ProCeed 1.5 T-GDi DCT7 GT-Line
Skoda Octavia Kombi 1.5 TSI First Edition
Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid Business Intro Sport
Kia Ceed Sportswagon 1.4 T-GDi DCT7 ExecutiveLine
Renault Mégane Estate 1.6 dCi 130 GT-Line
MINI Clubman Cooper D Chili
Seat Leon ST 2.0 TDI X-PERIENCE
Seat Leon ST Cupra 2.0 TSI Cupra 280
2018 - Ford Focus Hatchback 1.0 EcoBoost ST-Line Business
2018 - Ford Focus Wagon 1.5 EcoBoost 182 ST-Line
2017 - Ford Focus 2.3 Ecoboost RS
2015 - Ford Focus Wagon 1.5 EcoBoost Titanium
2014 - Ford Focus 1.5 EcoBoost (182 pk) Titanium
2013 - Ford Focus Electric Titanium
2012 - Ford Focus Wagon 1.6 TDCi ECOnetic Lease Titanium
2012 - Ford Focus ST 2.0 EcoBoost ST-3
2012 - Ford Focus 1.0 EcoBoost
2011 - Ford Focus Sedan 1.6 EcoBoost Titanium