Ford Focus Wagon 1.0 EcoBoost Hybrid Titanium Vignale

- 29 maart 2022

Publieksfavoriet

Drie jaar op rij is de Ford Focus de meest verkochte auto in zijn klasse. Dat betekent dat de Focus in 2019, 2020 en 2021 populairder was dan de Volkswagen Golf, Opel Astra, Toyota Corolla, Peugeot 308 en Skoda Octavia. Niet bepaald de minste types uit het C-segment. De strakke looks, fijne rijeigenschappen en interessante uitvoeringen weten de autorijders uit de (lease)markt steeds opnieuw te overtuigen. Op lauweren rusten is er echter niet bij voor het Amerikaanse Ford. Vier jaar na de introductie van de vierde generatie Focus staat hier nu het 'facelift'-model voor onze neus. Zijn de aanpassingen voldoende om nog een aantal succesvolle jaren mee te draaien?

155 pk
190 Nm
206 km/h
8,6 s
6,8 (5.4) l/100km
122 g/km
B
22%
€ 29.470
€ 43.050
€ 789 / maand
€ 180 - € 205 / kwartaal
  • MG 5 115 kW Luxury Long Range

  • Peugeot 308 SW HYbrid 225 e-EAT8 GT Pack Business

  • Seat Leon Sportstourer 1.4 TSI e-Hybrid FR

  • Volkswagen Golf Variant 1.5 eTSI R-Line Business

  • Kia ProCeed 1.5 T-GDi DCT7 GT-Line

  • 2018 - Ford Focus Hatchback 1.0 EcoBoost ST-Line Business

  • 2018 - Ford Focus Wagon 1.5 EcoBoost 182 ST-Line

  • 2017 - Ford Focus 2.3 Ecoboost RS

  • 2015 - Ford Focus Wagon 1.5 EcoBoost Titanium

  • 2014 - Ford Focus 1.5 EcoBoost (182 pk) Titanium

  • 2013 - Ford Focus Electric Titanium

  • 2012 - Ford Focus Wagon 1.6 TDCi ECOnetic Lease Titanium

  • 2012 - Ford Focus ST 2.0 EcoBoost ST-3

  • 2012 - Ford Focus 1.0 EcoBoost

  • 2011 - Ford Focus Sedan 1.6 EcoBoost Titanium