Terug aan de top
De Opel Astra heeft een metamorfose ondergaan. Een transformatie naar een flitsende, frisse en moderne verschijning met de nieuwste techniek aan boord. Daarmee is de Astra in één klap weer de auto waar de gemiddelde Nederlander als een blok voor valt. Dat maakt de keuze in het C-segment weer een stuk moeilijker, want de concurrentie blijft ijzersterk. Iedere fabrikant kiest een duidelijke en uitgesproken designtaal en dus zal de keuze steeds afhankelijker worden van de designwensen van de gebruiker.
Wij zien genoeg (zelf)vertrouwen voor de Astra. We voorzien de aankomende jaren een terugkeer van de auto in de top drie van het C-segment. Missie geslaagd!
- Modern en fris
- Fijne stoelen
- Meer ruimte voor bagage
- Beperkte USB aansluitingen voor passagiers
- Dun stuur

Citroën C4 Hybrid 136 ë-DCS6 Max

Cupra Born 58 kWh Performance One 150 kW

Renault Megane E-Tech EV60 Iconic

Volkswagen ID.3 204 pk 1st Plus

Mercedes-Benz A-klasse 250 e Business Solution AMG Limited

Seat Leon 1.5 eTSI FR

Volkswagen Golf 1.5 eTSI Style

Audi A3 Sportback 35 TFSI S Edition

Hyundai i30 Fastback N 2.0 T-GDI N2

BMW 1 Serie 118i Luxury Line

2016 - Opel Astra Sports Tourer 1.0 Turbo Business+

2016 - Opel Astra 1.6 CDTi Innovation

2013 - Opel Astra Sedan 1.4 Turbo Cosmo

2012 - Opel Astra GTC OPC

2012 - Opel Astra GTC 1.4 Turbo Sport

2011 - Opel Astra Sports Tourer 1.4 Turbo Sport

2010 - Opel Astra 1.7 CDTI Cosmo

2008 - Opel Astra GTC OPC Nürburgring Edition

2006 - Opel Astra 1.4 Edition

2006 - Opel Astra TwinTop 1.8 Cosmo


