Audi TT 2.0TFSI Pro Line

Dennis van 't Kruis - 22 oktober 2006

Slot

Het gaat te ver om te zeggen dat deze TT een pure sportwagen is geworden, daarvoor had hij toch echt achterwiel aangedreven moeten zijn. Audi is er wel in geslaagd om een lekker smoelende en een zeer goed rijdende sportcoupe op de markt te zetten. De 200 pk is meer als ruim voldoende en je zult nooit het idee hebben dat je vermogen te kort komt. Zijn belangrijkste pluspunt is zijn prijs, voor een vanafprijs van € 45.490,- heb je hier te maken met een echte prijspakker in zijn klasse.

  • gunstig geprijsd
  • lekker snel
  • mooi uitlaat geluid
  • te kleine binnenspiegel
  • koppeling vergt gewenning
  • remmen mogen iets meer bijten
200 pk
280 Nm
240 km/h
6,6 s
onb (7.7) l/100km
183 g/km
G
22%
€ 45.490
€ 51.340
€ 941 / maand
€ 158 - € 180 / kwartaal
  • Renault Laguna Coupé 2.0 dCI 180 GT

  • Mazda RX-8 Renesis HP

  • Peugeot 407 Coupé 3.0 V6 24V Féline

  • Alfa Romeo Brera 1750 TB Ti

  • Alfa Romeo GT JTDm 16V Q2

  • Nissan 350Z

  • 2015 - Audi TTS Roadster 2.0 TFSI quattro S tronic Pro Line plus

  • 2010 - Audi TT S Roadster 2.0 TFSI quattro Pro Line

  • 2009 - Audi TT RS Coupé 2.5 TFSI quattro

  • 2007 - Audi TT Roadster 2.0 TFSI

  • 2007 - Audi TT 3.2 S-tronic quattro Pro Line