Hard werken
Dacia heeft in de afgelopen jaren een verfrissende merkstrategie doorgevoerd en dat is bij de Duster goed te merken. Het nieuwe logo, een meer hoogstaande uitstraling en moderne aankleding doen de auto goed, al levert de Duster door zijn hogere prijs wel wat sympathie in.
Voor ruim 30 mille is er natuurlijk best wat te koop, al zijn er geen C-segment cross-overs met hybride-aandrijving die je voor een vergelijkbare prijs kunt krijgen. De Duster houdt dus de gunfactor, maar moet er deze keer wel erg hard voor werken.
- Flinke boost in uitstraling
- Zuinig en compleet
- Praktische binnenruimte
- Hybrid mist trekvermogen
- Beperkte resolutie van achteruitrijcamera
- Geen echte prijspakker meer
Mazda CX-5 Skyactiv-G 2.0 Newground
Renault Arkana 1.6 E-Tech Hybrid R.S.-Line
Nissan Qashqai 1.3 Xtronic 12V MildHybrid Tekna+
Aiways U5 63 kWh Showroom
Mazda CX-30 SkyActiv-X 180 2WD Luxury
Renault Kadjar 1.3 TCe 140 GPF Intens
Jeep Compass 1.4 MultiAir Limited
Ford Kuga 1.5 EcoBoost ST-Line
Mazda CX-5 SkyActiv-G 165 Skylease GT
Peugeot 5008 1.2 PureTech S&S EAT6 Allure
Seat Ateca 1.0 EcoTSI Style
Peugeot 3008 1.6 e-THP EAT6 GT-Line
Mercedes-Benz GLA 180 CDI Lease Edition