Compacte vijfzitter
Dezelfde turquoise kleur van de buitenkant komt ook in het interieur terug. Op de zittingen en rugleuningen zitten turquoise vlakken met een bolletjesmotief. Deze vlakken kunnen ook andere kleuren hebben indien er sprake is van een andere exterieurkleur, al zorgt Suzuki wel dat wansmaak geen kans krijgt, want alleen logische combinaties van in- en exterieur zijn toegestaan. Bij de donkerblauwe variant kan zelfs de bovenkant van het dashboard nog blauw meegekleurd worden. Het dashboard is overzichtelijk vormgegeven, doordat alle functionaliteit zich concentreert in de zilver omlijnde middenconsole die door de hoog geplaatste versnellingspook ook wat naar voren komt. Verder is er de grote snelheidsmeter achter het stuur met schuin daarachter nog een klein op zichzelf staand toerentellertje. De audio-installatie en de airconditioning komen bekend voor uit de Swift, maar komen toch heel anders over doordat ze nu mooi verwerkt zitten in één grote console. De afwerking en materialen van het hele dashboard zijn bijzonder goed. Het enige is dan wellicht het opbergbakje bovenop het dashboard waarvan het klepje net niet helemaal strak in het dashboard ligt.
De al eerder genoemde stoelen verschaffen je een hoge, rechte zitpositie die prima handmatig te verstellen is zonder dat je het 'hoge, rechte gevoel' kwijtraakt. De stoelen zijn vrij hard, maar omdat je toch al redelijk actief zit, is dit niet eens zo erg. Het is wel jammer dat de stoelen overkomen als een raamwerk waar wat stof en foam omheen getrokken is. De kwaliteit had best een tikkie zwaarder mogen overkomen. De 'look' is goed, maar de 'feel' had nog wat beter gekund, ondanks dat de stoelen an sich niet vervelend zitten. Op de achterbank kan je desgewenst ook prima met zijn drieën bivakkeren. De middelste persoon met zoals gebruikelijk wel iets smaller van stuk zijn, maar verder kunnen ook volwassenen prima hun benen kwijt en is er voldoende hoofdruimte door het hoge dak. In die zin mag dit compacte wagentje zich een heuse vijfzitter noemen.
De bagageruimte achter de achterbank valt tegen. Hij meet slechts 178 liter, maar die inhoud wordt voornamelijk gecreëerd door de breedte en hoogte. Natuurlijk hebben kleine auto's kleine bagageruimtes, maar met een beperkte diepte als bij de Splash zal een standaard boodschappenkrat al niet uitgeklapt mee kunnen. Het zou mooi zijn geweest als de achterbank verschuifbaar was geweest zoals bij sommige andere kleine auto's. Je kan dan op zijn minst nog kiezen of je auto optimaliseert voor het vervoer van passagiers of juist van bagage.