Vorm en functie
Met de Insignia lijkt Opel goud in handen te hebben. In minder dan een half jaar zijn er al meer dan honderdduizend exemplaren verkocht. Waar andere fabrikanten hun werknemers tijdelijk naar huis sturen en soms zelfs fabrieken sluiten vanwege overcapaciteit, moeten ze in Rüsselsheim juist extra ploegendiensten inzetten om aan de vraag te kunnen voldoen. En dat is nog maar het begin. De Insignia was tot nu toe alleen nog leverbaar als sedan en hatchback, terwijl de stationwagen, Sports Tourer gedoopt, volgens het Duitse merk uiteindelijk het leeuwendeel van de verkopen op zijn naam zal schrijven. Reden temeer om uitgebreid kennis te maken met het jongste lid van de Opel familie.

Subaru Legacy Touring Wagon 2.0i Executive Lineartronic

BMW 3 Serie Touring 320i Business Line

Peugeot 508 SW 2.0 HDiF-140 Allure

Skoda Superb Combi 1.8 TSI DSG Elegance

Ford Mondeo Wagon 2.0 TDCi Ghia

Peugeot 407 SW 2.0 16V HDiF XS Navteq

Renault Laguna Estate 2.0 16v T 170 Initiale

Mercedes-Benz C-Klasse Estate C200 CGI Business Class

Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI Highline

Fiat Croma 1.9 MultiJet Corporate Premium








