Het interieur
Het interieur oogt modern. Bovenop het dashboard pronkt de digitale snelheidsmeter met controlelampjes. Ondanks dat hij middenop het dashboard staat is hij niet storend aanwezig tijdens het rijden. Enkele functies zoals de toerenteller en richtingaanwijzers worden in een schermpje middenop het stuur getoond. Ook dit is weer digitaal.
Het stuur is een opvallende verschijning binnen het interieur, niet alleen door zijn kolossale voorkomen, maar ook met name omdat het middenste deel altijd in positie blijft en dat alleen de buitenrand draait bij het sturen.
Alle knopjes, hendels en vakjes zitten op logische plaatsen en hebben ook een logische manier van bedienen. Een praktisch interieur dus, maar toch vind ik het allemaal goed ogen. Het materiaal is aardig, maar is het toch net niet. Hier en daar komt het toch wat plastic-achtig over.
De stoelen ogen wat 'gladjes'. Ze bieden wel degelijk goede steun, maar het had wel wat spannender bekleed mogen worden. Met de bijna compleet grijze bekleding wordt de hele auto wel érg grijs. De bekleding past wat mij betreft niet bij het verder moderne interieur.
Het zicht rondom is goed, mede door het vele glas. De zijruit loopt ook ver naar voren door tot bijna het eind van het diepliggende dashboard.
De koffer is zo ruim als je bij een auto in deze klasse mag verwachten.