Ford Fiesta 1.6 TDCi ECOnetic Lease Titanium

Harold Rolloos - 7 februari 2012

Vernieuwde versie

Met deze ECOnetic Lease Titanium-uitvoering heeft Ford een sterke troef in handen voor de zakelijke rijder. Het uitrustingsniveau is goed en – nog interessanter – de prijsstelling is bijzonder aantrekkelijk. Tel daar de soepele viercilinder diesel en de sportieve rijeigenschappen bij op en wat rest is een prima ecomodel. Toch is het niet allemaal rozengeur en maneschijn. Het interieur raakt qua materiaalgebruik gedateerd en ook de diesel laat zich gelden bij het accelereren. Zoals eerder gezegd komt Ford later dit jaar met een vernieuwde versie die opnieuw zuiniger wordt en waarmee de Fiesta het de concurrentie knap lastig blijft maken.

  • Soepel en krachtig blok
  • Compleet uitgerust
  • Stuurt strak en ligt goed op de weg
  • Materiaalgebruik interieur
  • Rumoerige diesel
  • Andere opties niet leverbaar op deze uitvoering
95 pk
205 Nm
178 km/h
12,2 s
4,5 (3.6) l/100km
95 g/km
D
22%
€ 15.495
€ 16.644
€ 305 / maand
€ 223 - € 235 / kwartaal
  • Lancia Ypsilon 0.9 TwinAir Gold

  • Hyundai i20 1.4i i-Catcher

  • Fiat Panda CNG TwinAir Turbo 80 CNG Lounge

  • Mazda 2 1.3hp BiFuel GT-M

  • Toyota Yaris 1.0 VVT-i Lounge

  • Nissan Micra 1.2 DIG-S Tekna

  • Chevrolet Aveo 1.4 16v LS

  • Suzuki Swift 1.2 Exclusive

  • Dacia Sandero 0.9 TCe 90 Lauréate

  • 2022 - Ford Fiesta 1.0 EcoBoost Hybrid Active Vignale

  • 2018 - Ford Fiesta Active 1.0 EcoBoost 100

  • 2018 - Ford Fiesta ST 1.5 EcoBoost ST-3

  • 2017 - Ford Fiesta 1.0 EcoBoost Titanium

  • 2013 - Ford Fiesta 1.0 80pk Titanium

  • 2013 - Ford Fiesta ST 1.6 EcoBoost ST-2

  • 2010 - Ford Fiesta 1.6 TDCi ECOnetic

  • 2009 - Ford Fiesta 1.6 Sport

  • 2008 - Ford Fiesta 1.4 16V Titanium

  • 2006 - Ford Fiesta 1.3i Futura