Reageren
Reacties
Daan Van Campenhout
· 22 november 2012 om 17:49
Net zoals de 3008 is de 3008HYbrid4 van binnen best een aangename auto maar de vering van beide type's is bedroevend oncomfortabel.Om nierstenen van te krijgen!!!
In de 3008 is de gerobotiseerde versnellingsbak een verschrikking.Beklag bij de garage stuit telkens op een
"ge moet leren rijden" Een lomper verwijt kun je iemand die al 60 jaar rijdt niet maken.
Daarmee BASTA
In de 3008 is de gerobotiseerde versnellingsbak een verschrikking.Beklag bij de garage stuit telkens op een
"ge moet leren rijden" Een lomper verwijt kun je iemand die al 60 jaar rijdt niet maken.
Daarmee BASTA
Bert Sanderman
· 20 augustus 2013 om 15:07
Rijdt de 3008Hyb4 zakelijk vanaf februari . Ben er zeeeeer ontevreden over en probeer de auto terug te geven aan de leasemaatschappij . Versnellingsbak is dramatisch , trekt soms in de eerste versnelling door tot wel 6000 toeren en denkt dan : "hé , ik moet ook nog schakelen"... Navigatie stuurt je overal naar toe behalve naar waar je wezen moet , ik heb weer kaarten in de auto liggen.. Verbruik zou tussen de 1 op 25 en 1 op 30 zijn . Met heel rustig rijgedrag haal ik 1 op 17 . Instap voorin gevaarlijk , je stoot geregeld je kop aan de bovenstijl en zo kan ik nog wel even doorgaan.......
Mazda CX-5 Skyactiv-D 2.2 HP AWD GT-M
Skoda Yeti 2.0 TDI Elegance 4x4
Toyota RAV4 2.2 D-4D D-CAT Executive Business
Kia Sportage 2.0 GDI 2WD ExecutiveLine
Nissan Qashqai+2 2.0 dCi All-Mode Tekna
SsangYong Korando D20T Sapphire
Volkswagen Tiguan 2.0 TSI 4Motion Sport and Style
Mercedes-Benz GLA 180 CDI Lease Edition
Jeep Renegade 2.0 MultiJet Limited