Overtroevende trap
Nieuwe heren, nieuwe wetten, dat geldt ook bij Infiniti. Sinds het aantreden van Johan de Nysschen zijn Infiniti’s pogingen om voet aan de grond te krijgen in het luxe segment aanzienlijk minder voorzichtig. Met de Q50 stuurt Infiniti zichzelf rechtstreeks het domein van de Duitse drie binnen. De Q50 pakt uit met technologieën waaraan noch de A4, 3 Serie of C-Klasse kunnen tippen. En dankzij de 2.2 diesel en de ophanden zijnde 20 procent bijtelling hoopt Infiniti rechtstreeks de shortlists van bijtellende Nederlanders binnen te rijden. Wij reden de Q50 in de omgeving van Barcelona en ontdekten dat de nieuwe troef van Infiniti meer doet dan alleen overtreffen.
Tesla Model 3 Long Range All-Wheel Drive
Hyundai Ioniq 6 77.4 kWh RWD Lounge
Mercedes-Benz C-Klasse Limousine 200 9G-Tronic Luxury Line
Toyota Camry 2.5 Hybrid Business Plus
Volvo S60 T5 Geartronic R-Design
Mazda 6 2.5 SkyActiv-G 194 6AT Signature
Ford Mondeo sedan 2.0 EcoBoost Vignale
Renault Talisman 1.5 DCi Intense
Mercedes-Benz C-Klasse C180 Avantgarde
Lexus IS300h F Sport Line