Kunststukje
De Grand C4 Picasso staat wat ons betreft weer helemaal klaar voor een nieuwe succesperiode. Succesfactoren als ruimte en uitrusting zijn nog steeds aanwezig en hier en daar zelfs verbeterd. Waar het gebrek aan rijdynamiek de vorige versie parten speelde, heeft Citroën op dat vlak zeer grote sprongen gemaakt. Ondanks dat gaat de typische Citroën-identiteit niet verloren, want die blijft volop aanwezig met het eigenzinnige uiterlijk en de moderne gadgets aan boord. Prijstechnisch zijn de verschillen nihil, sterker nog, het nieuwe model is licht goedkoper dan zijn gelijk uitgeruste voorganger. Wie de ruimte nodig heeft en wel oren heeft naar goede prestaties en een royale uitrusting, moet zich melden bij Citroën, want daar staat sinds kort dit kunststukje in de showroom.
- Lekker eigenzinnig
- Complete uitrusting
- Verbeterde rijdynamiek
- Systemen vergen gewenning
- Hakerige versnellingsbak
- Verbruik valt tegen

Ford C-Max Plug-In Hybrid Titanium Plus

Ford C-MAX 1.5 TDCi Titanium

Kia Carens 1.7 CRDi 136pk Super Pack

Toyota Verso 1.8 VVT-i Aspiration 7P CVT

Toyota Prius Wagon 1.8 Full Hybrid Aspiration

Ford C-Max 1.0 125pk Titanium

Renault Grand Scénic 1.5 dCi Bose

Ford Grand C-Max 1.6 EcoBoost Titanium

Nissan e-NV200 Evalia Connect Edition

Fiat 500L Living 1.6 MultiJet 120 Easy

Opel Zafira Tourer 1.4 Turbo Cosmo






